9. dan - 29.10.2023

ADRENALINSKI JUNAKI

Jutranji počitek se je prilgel do 8h zjutraj, ko je bil čas za budnico. Nedelja, edini brezdelovni dan za vse, smo se odločili, da bo to celodnevni izlet. Sprva smo se z avtobusom odpravili v San Pawl il-Bahar, kjer smo si ogledali National aquarium of Malta. Na presenečenje od vseh mest na Malti smo tukaj prvič slišali svoj materni jezik-slovenščino. V akvariju smo lahko opazovali morske pse, meduze, piranje, hobotnico, imeli pa so tudi vivarij. Naša naslednja destinacija je bila plaža, ker pa je Jan izgubil kopalke so se naši načrti malo spremenili. V iskanju kopalk (2h), smo si ogledali tudi soline, si privoščili manjši obrok ter naredili daljši sprehod po trgovinah, saj nikjer niso imeli kopalk. Po končanih nakupih smo za pot do plaže raje izbrali avtobus, na poti pa našli kar nekaj trgovin s kopalkami. Celo situacijo smo raje zignorirali in se šli malo sprostit. Na obali smo kasneje opazili otok s klifi in se odločili, da gremo malo raziskovat. Nekaj časa smo odlašali s klifi, a se na koncu le opogumili, da skočimo. Nepozabna izkušnja. Počasi se je že večerilo in plima je naraščala, zato smo se odločili, da je čas za odhod iz otočka, da se odpravimo do avtobusa, saj nas je čakala še kar dolga pot nazaj do Vallette. Naše telo pa je preveč telovadilo oziroma plavalo, zato smo se v Valletti odpravili še na mastno večerjo (McDonalds). Pozno zvečer smo prišli do apartmaja in se kar hitro odpravili spat, saj je naslednji dan nov teden in nov začetek delovnega tedna.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika